13 Kasım 2013 Çarşamba

Beceriksiz, Vasıfsız kızlar

Nefret ediyorum ya böylelerinden hiç bişe beceremezler hiç bi konuda bilgileri yoktur sürekli salağa yatıyo gibiler. Yanındaki Abazacanlar da sağolsun bunları çok yüksek sevgi içeren ilgileriyle asla yalnız bırakmazlar.
Neden bunu yazıyorum?? bilmiyorum

iğreniyorum sizden hele KIZlığını kullanıp bi yerlere gelmeye çalışan minik f@hişeler sizi bu dünyada yaşatanların gelmişlerine geçmişlerine selamlar

bide böyle 'çok sevdiğim' gerizekalı kız arkadaşlarım var. Siz! siz çok mükemmel insanlarsınız her konuda çok başarılısınız.Kendinizi öyle gösteriyosunuz ki -.-  Lan beyinsizler sizin kadar kişiliksiz insan yok bide terbiyesiz ve saygısız hayvansınız. utanma duygunuz yok lan, sizi nasıl bi aile yetiştirdi anlamıyorum ki
Tamam hadi geyik bi yere kadar da lan seni seviyorum ne ya? Neyse Allah razı olsun canlarım iyi ki varsınız

Kız dediğin, birazcık ASİL olmalı

bilmiyorum

hoşçakalın dostlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder