6 Kasım 2013 Çarşamba

Merhabalar Canlarım

Kendimi tanıtmakla başlayayım ...



20 yaşındayım
Mühendis adayıyım
Fazlaca düşünen ve yeni şeylere açık bi insanım, Kendimi her konuda olabildiğince geliştirmeye çalışıyorum
Milyonda bir görülecek yaratıcılığa ve yeteneğe sahibim ve çok da mütevaziyim :P çok azcık da Uykucu
Müzik dinlemekten Kimsenin alamayacağı kadar keyif alıyorum
Yalnız yaşıyorum ve Yalnızım :/

Kim olmak istiyorum?


Mesleğimde ve hayatımda saygı duyulan bi isim olmak ve sağlam para kazanmak
Bir çok konuda sıradan bir insanın ulaşamayacağı kadar bilgi ve tecrübe sahibi olmak
Motosiklet ile dünya turu ve Birçok extreme sporu dünya çapında yapmak
Mükemmel eşimle tanışmak ve zamanı gelince çocuk sahibi olmak


Bu bloğu neden açtım ?? 


İçimden geçen herşeyi burda paylaşmak; biraz olsun stress atmak ve unutmamam gereken şeyleri hatırlamak için,,,,, ve sonraki zamanlarda; aaaa  ben böyle mi düşünüyomuşum demek , vay ben ne aptal bi insanmışım demek için.


Neyse gençlik peki ben bu blogda ne paylaşacağım ???


Bana ilginç gelen makale ve videolar
Aklıma takılan ve üzerinde çokça düşündüğüm şeyler
Takipçim olursa ki hiç sanmıyorum sizlere sormak isteyeceğim uyuz sorularım
Çektiğim fotoğraflar
Yaşadığım tecrübeler :/

e bunu yazarken sıkıldım ama sonra devam ederim canlarım <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder