8 Nisan 2014 Salı

Motosiklet ile gezmek için Tur planlıyorum

Bu fikir şimdi aklıma geldi, Yazın motosikletim ile güzeeelce dolaşmak istiyorum :)
Hemen masaüstünde bi notdefteri açtım ve not almaya başladım artık günlerim bu konu üzerinde araştırma, düşünme ve yazıya dökme şeklinde geçecek ve umarım planımı uygulayacağım :) Notlarımı burdan da paylaşayım dedim, burdaki yazımı uzunca bi açıklama haline getirmek istemiyorum, sadece notlarımı sizlerle paylaşacağım. Yakın bölgelerde bir çok günübirlik tur yapmayı planlıyorum acemiliği attıktan sonra tüm türkiyeyi gezmek istiyorum, sanmıyorum ama motosikleti olan ve geziye çıkmak isteyen olursa bana ulaşmanızı çok isterim.

here we go
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***************** \ MERHABALAR / ****************
Her şeye başlamadan önce, hmmm.. evet buraya yazacak bir şey bulamadım
Bu gezi Hep kendini insanlardan daha yüksekte gören ve tek başına yaşamanın hayalini,
kuran aptal bir genç için ufak sınav ve Ego tatmini olacaktır
*Bu gezinin asıl amacı kişisel gelişimdir.*
Bu gezinin bana ne faydası olacak ki acaba?
Motosikler sürüşüm gelişecek, olası kötü durumlarla başa çıkmayı öğreneceğim, kararsızlık? öyle bir şey kalmayacak,


Forumlardaki tüm gezi konularını oku, motorları, konak yerlerini öğren,
bak bu eleman bayağı gezmiş http://www.motosiklet.net/forum/search.php?searchid=5268805













///Neler alınacak///
Alet çantası, yedek buji(buji değiştirmeyi öğren)
Telefon şarjı / yedek batarya veya aküye bağlanan usb-12v girişi /
Lastik patlarsa ne bok yiyeceksin /çözüm bul *************************************************
Motosiklet Yan çantalar Artçı yerine bağlanacak Eşyalar ,
Navigasyon iyi olabilir !




***Kişisel***
Kompak fotoğraf makinesi
Güneş Gözlüğü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder