13 Mayıs 2014 Salı

BABA

"4" yaş: Babam her şeyi biliyor.
"5" yaş: Babam çok şeyi biliyor.
"6" yaş: Benim babam, senin babandan daha çok şey biliyor.
"8" yaş: Babam galiba bazı şeyleri biliyor.
"10" yaş: Babamın gençliğinde, her şey çok farklıymış.
"12" yaş: Aslında, babam bu konuda hiçbir şey bilmiyor.
"14" yaş: Babama kulak asma! O, artık çağ dışı kaldı.
"21" yaş: Babam mı? Aman Tanrım! O, hiçbir şeyden anlamaz.
"25" yaş: Babam bu konuda az da olsa bir şeyler biliyor. Ama o yaştaki insanın bu konuda bir şeyler bilmesi normal zaten.
"30" yaş: Bu konuda babamın fikrini alsak iyi olur. O kadar deneyimli ki...
"35" yaş: Babama sormadan hiçbir şey yapmasam iyi olacak.
"40" yaş: Acaba babam bu konunun nasıl üstesinden gelirdi? Ne kadar akıllı ve deneyimli bir insandı.
"50" yaş: Babamın yanımda olması ve bu konu hakkında fikir vermesini çok isterdim. Onun ne kadar akıllı olduğunu hiç takdir etmemişim. Oysa, ondan çok şey öğrenebilirdim. Meğer babam her şeyi biliyormuş.

Lan bu sorunu nasıl çözecem ne olacak napsak keşke böyle yapsaydım falan filan kara kara düşünürken babam **hayal bile edemeyeceğim** bir şekilde soruna el attı

Evet babamı pek taktir etmezdim ama o olmazsa ben ne yaparım lan, üzmeye değer mi lan yarın ölse gitse ne olacak? pişman olmaktan başka bir şey yapamam.

Allah kimsenin anasını babasını başından eksik etmesin, talihsiz kardeşlerime de sonsuz sabır versin.

Bi boka yaradığımız yok.



Bu adamın benden isteği ne? 

Adam gibi okulunu bitir!


isyaaaaaaan..
Bu dünyayı da adaleti de tüm kötü insanları, hepsini sikeyim

Lan anaya babaya kötü davranılır mı? onlara hiç bir faydanız yok yıllardır işkence ediyosunuz, bir dediklerini iki etmemeniz gerekir! saygısızlık terbiyesizlik yapmayın, kendinizi onlarla aynı kefeye koymayın.
Kendine 2 kıyak geçti de sana 1 kıyak geçti diye surat asmayın, şimdi düşünüyorum da ya olmasa ne yaparım lan ben, düşüncesi bile berbat

Umarım bu günden sonra onlara olan davranışlarım çok daha iyi olacak, eğer onlara kızarsam bunu tekrar tekrar düşünecem, bu yazıyı yazma sebebim de budur

Baba, sakın beni bırakma ! Sensiz çok güçsüzüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder